כתיבה, עריכה, קופי
01
מה זה?
02
איך עושים את זה?
03
למה זה טוב?
04
וחוץ מזה?
לפי מחקרים, שחקן פורטנייט ממוצע יושב מול המסך כ-5.2 שעות ביום, וזה לפני זמן קורונה. לגולש ממוצע באתר אינטרנט יספיקו בין 3-5 שניות בלבד כדי להחליט אם להישאר באתר או לעזוב לתמיד. אכזרי, אבל זו המציאות. רוב הגולשים לא קוראים אלא סורקים עמודים ורפרוף קצר בכותרות, במילים ובעיצוב יספיק להם לקבל את ההחלטה הגורלית. מה שעוד ידוע הוא שאתרים מובילים מחזיקים בגולשים שאוהבים לקרוא.
מבולבלים? לא אנחנו. גולשים אכן אוהבים לקרוא. אבל הם קוראים את מה שמעניין אותם, מלמד אותם, מרגש אותם ומעניק להם ערך מוסף. מכאן שהיכולת לספר סיפור בצורה נכונה וקוהרנטית הופכת לקריטית. כתיבת טקסט צריכה להתמקד לא רק בנסיון הברור להעביר לקורא את המסר, אלא גם באפשרות להפוך אותו ללקוח. ממשתמש אקראי לכזה שמזדהה עם הרעיון, נקשר אליו ומבצע פעולה.
תוכן טוב יודע לגרום לדבר הזה לקרות בתוך שניות, להשאיר את הגולש עם עיניים על המסך ולהפוך סקרנות לאהדה. שילוב נכון של חלוקה לפסקאות ומבנה ברור, משפטים קצרים ועיצוב נקי הוא לגמרי חלק מהסיפור. כשלזה מתווסף קופי מקורי ויצירתי שמעורר עניין, נוצרת חוויה עשירה, שורה אחר שורה.
בעזרת הכנה מקדימה שתכלול את השאלות הנכונות, נוכל לאפיין את המותג, לחדד את המסרים שלו ולהבין באופן עמוק את קהל היעד. ביחד נסלול את הדרך למילים הנכונות, שיהפכו רעיון טוב לסיפור מעולה שמספר את המוצר שלך.
רוצה להחליף כמה מילים? הנה כל הדרכים לדבר איתי: